A Fundación Juana de Vega promove coa EFA- Fonteboa unha nova edición do curso “ESTRATEXIAS DE COMERCIALIZACIÓN DE PRODUTOS AGROALIMENTARIOS” desde o luns 28 ao mércores 30 de xaneiro de 2019, en horario de 9 a 14 horas. Este curso está dirixido a emprendedores, produtores e transformadores agroalimentarios, e demais persoas interesadas.
O curso terá lugar na sede da Fundación Juana de Vega (San Pedro de Nós, Oleiros) os días 28 e 29 e na sede do Centro de Promoción Rural- EFA Fonteboa (Feiranova s/n, Coristanco) o día 30 de xaneiro.
Obxectivos:
-Coñecer as novas ferramentas da mercadotecnia online e de comercialización no ámbito agroalimentario.
-Axudar a definir unha estratexia de comercialización de produtos agroalimentarios para mellorar o seu posicionamento no mercado.
-Coñecer as novas tendencias de deseño e presentación de etiquetas e envases para as producións agroalimentarias.
Programa:
Luns 28 e martes 29 de xaneiro:
Lugar: Sede da Fundación Juana de Vega en San Pedro de Nós (Oleiros)
Docente: José Ramón Porto, director de Pe- Mercadotecnia e profesor de Mercadotecnia dixital na USC e na University College de Dublin.
Contidos:
Estratexias de comercialización. Integración offline e online:
-Cambios no comportamento de compra do consumidor.
-A importancia de planificar en mercadotecnia.
-Novas estratexias de comercialización.
-Estratexias de mercadotecnia dixital
-Integración da mercadotecnia tradicional e o dixital.
Mércores 30 de xaneiro:
Lugar: EFA Fonteboa (Coristanco)
Docente: Xosé Teiga, director creativo experto na estratexia aplicada á comunicación e a publicidade para xerar mensaxes de marcas, produtos e empresas a través de conceptos creativos, identidade corporativa e deseño gráfico aplicado á comunicación gráfica, publicidade, interactiva e audiovisual.
Contidos:
1ª Parte
Introdución: Branding & Packaging: necesidade de marcar, signos / marcas, Branding, Tendencias en deseño, Autenticidade, Calidade, Pureza, Biobase, Códigos bidi, Desenvolver unha estratexia
2ª Parte
Identidade de produto: Narración, cultura, industria, Carrefour, atraer, tendencias etiquetas e envases, envases intelixentes, envases verdes, envases adaptados, envases interactivo, novos tamaños, evocar máis emoción / multisensorial, envases personalizados, sustentabilidade, ecofriendly, packaging e innovación