Viña

Os viños de Rías Baixas aumentan a súa cota de mercado en España

Loading ad.
Ad could not be loaded.
17/12/2019 8:35 p.m.

O Consello Regulador da Denominación de Orixe Rías Baixas presentou este martes os datos da D.O. Rías Baixas do “Informe anual do mercado de viños con D.O. Rías Baixas. Mercado español: canles de Alimentación e Hostalaría”, elaborado por The Nielsen Company. Ao acto asistiron 25 profesionais de adegas.

Ricardo Alcón, comercial manager de Nielsen, encargouse de presentar o estudo e explicou que “a venda do viño con Denominación de orixe reduce lixeiramente o máximo de vendas alcanzado o pasado ano no conxunto das canles de alimentación e hostalaría”. En canto a valor, Alcón destacou que “dada a importancia que a canle da hostalaría ten para os viños de maior valor, onde os viños de Rías Baixas teñen o seu posicionamento, a tendencia en hostalaría continúa tendo unha enorme importancia”.

Neste sentido, os viños da D.O. Rías Baixas incrementan a súa cota de mercado en volume ao 3,1% con respecto ao ano anterior, unha cifra que lle permite ocupar a oitava posición dentro do Ranking de Denominacións de Orixe en volume do mercado nacional.

Loading ad.
Ad could not be loaded.

Este estudo tamén mostra un crecemento da cota de mercado en valor que alcanza o 4,5%, situando a Rías Baixas no cuarto lugar na evolución anual de Denominacións de Orixe en valor dentro do mercado nacional. Na canle de alimentación, estes viños aumentan a súa cota até o 2,3% de participación en volume. Destaca especialmente a súa mellora de participación en hipermercados e supermercados grandes e medianos. En hostalaría manteñen o seu bo posicionamento incrementando a súa cota até o 3,8%. Esta mellora de penetración nesta canle prodúcese principalmente en hoteis e restaurantes.

Reforzar a presenza no Sur de España, a materia pendente

En canto ás zonas xeográficas, Rías Baixas mellora a súa cota de mercado na área 5, que inclúe Galicia, Asturias e León, pasando dun 10,1% a un 10,5%. De acordo con Nielsen máis do 50% do viño con Denominación de Orixe Rias Baixas consómese nesta área. Unha tendencia de crecemento que tamén se percibe en territorios importantes como as áreas metropolitanas de Madrid (2,5%), e Barcelona (2,6%), tamén na área 2 (2,9%), que inclúe o Levante, Comunidade Valenciana, Murcia e Albacete. O informe Nielsen mostra a necesidade de reforzar a presenza dos viños de Rías Baixas na área 3 ou Sur de España.

En termos xerais, o mercado do viño con D.O. rexistra un descenso do 1,9%, mentres que o viño branco con Denominación de Orixe continúa o seu ascenso con 1,2% máis, sendo o único que medra. Os viños de Rías Baixas seguen situados como segunda denominación no ranking de vendas de viño con D.O. branco en España, cun 10,6%, por detrás de Rueda. En canto á evolución do prezo medio de venda do viño branco con D.O. en España, estes viños manteñen a súa hexemonía en ambas as canles, alimentación e hostalaría.

Loading ad.
Ad could not be loaded.

Etiquetado
Loading ad.
Ad could not be loaded.
Ir a la portada