Carne

Os produtores de ovo poñen en marcha a primeira estratexia conxunta de promoción

Loading ad.
Ad could not be loaded.
22/07/2020 8:28 p.m.

O Consello Xeral de Organizacións Interprofesionais Agroalimentarias celebrou hoxe, por videoconferencia, a súa XL sesión plenaria, onde se someteu a informe a solicitude de extensión de norma da Organización Interprofesional do Ovo e os seus Produtos (Inprovo).

O pleno do Consello -presidido polo secretario xeral de Agricultura e Alimentación, Fernando Miranda- emitiu un informe a favor da proposta de extensión de normas con achega económica, solicitada por Inprovo para as campañas 2020/2021, 2021/2022 e 2022/2023.

A Organización Interprofesional do Ovo e os seus Produtos (Inprovo) propuxo unha extensión de norma para un período de tres anos, coa que levar diversas accións a favor do sector avícola de posta, a partir dunha taxa ou achega anual de 20 euros por cada 1.000 galiñas poñedeiras comerciais, segundo o censo que estime cada granxa. Con iso prevén unha recadación de 937.158 de euros por campaña, o que suporá, ao longo do tres anos un total de 2.811.474 euros.

Loading ad.
Ad could not be loaded.

Desta cantidade, un 70 % destinarase a actividades de comunicación e promoción do ovo e os ovoproductos, e o 30 % restante, dividido en partes iguais (10 %) á xestión da extensión de norma; á investigación, desenvolvemento e innovación tecnolóxica (I+D+i) e a coñecemento, eficiencia e transparencia do mercado do ovo e dos ovoproductos.

Quedarán obrigados ao pago da achega ou derrama económica os titulares de granxas comerciais de produción de ovos, que estean incluídos no Rexistro Xeral de Explotacións Gandeiras do Ministerio de Agricultura, Pesca e Alimentación.

Loading ad.
Ad could not be loaded.

Etiquetado
Loading ad.
Ad could not be loaded.
Ir a la portada