Viña

O ICEX publica unha completa análise sobre o mercado do viño en Xapón

Loading ad.
Ad could not be loaded.
30/09/2015 10:04 a.m.

O estudo sobre “O mercado do viño tranquilo en Xapón” foi realizado por Isolda Costa Rosique, baixo a supervisión da Oficina Económica e Comercial da Embaixada de España en Tokio.

Partindo das opinións dos exportadores españois, a autora sinala que “nestes momentos o mercado xaponés busca calidade a prezo baixo, algo que non ocorría hai uns anos cando o prezo non importaba senón que se valoraban a calidade, o márketing e o deseño”.

Actualmente, as adegas que máis éxito teñen no mercado xaponés son aquelas que diversificaron polo que puideron adaptarse ás tendencias do mercado.

Loading ad.
Ad could not be loaded.

En función da gama do viño, o produto pode orientarse ou ben a canle horeca ou a supermercados.

Por outra banda, os viños españois destinados a canle HORECA véndense en todo tipo de restaurantes, non só nos de cociña española. Algunhas empresas de trading sinalan que aínda que a tendencia actual é a ter viños de prezo baixo, sempre é conveniente contar con algún viño de gama alta.

Como dato positivo, o estudo do ICEX destaca a incursión activa da empresa Asahi Breweries na importación de viños españois, a única das catro grandes empresas xaponesas de cervexa que non o fixo ata o momento.

Loading ad.
Ad could not be loaded.

Gran importancia do deseño das etiquetas

Doutra banda, segundo o estudo do ICEX, o número de consumidores que deciden realizar a compra atraídos polo deseño da etiqueta está en aumento. De feito fálase da existencia dunha xeración jake-gai (que compra de obxectos en función do deseño da chaqueta preferida). A maioría das etiquetas dos viños españois tenden a causar un gran impacto visual, por iso é polo que tanto vendedores comerciantes polo miúdo como propietarios de bares dean importancia a este feito.

Os viños que atraen tanto polo seu sabor como pola súa aparencia están a gañar popularidade e son máis demandados.

Loading ad.
Ad could not be loaded.

“Aínda que as adegas españolas que exportan a Xapón sinalan que é un mercado ao que hai que entrar con paciencia e onde os negocios fanse a medio prazo tras establecer unha relación de confianza, cren que é un mercado moi interesante pola súa gran poboación e o seu elevado poder adquisitivo. Como puntos negativos resaltan a competencia de Francia e Italia (cuxo número de restaurantes en Xapón é moito maior) e a presión á baixa sobre os prezos”, conclúe o estudo do ICEX.

Descarga aquí o informe completo.

Loading ad.
Ad could not be loaded.
Ir a la portada