A maioría dos pratos preparados no mercado son refrixerados (47%), en tanto un 31% son conxelados e o restante 22% van a temperatura ambiente. O informe do centro Ainia pon de manifesto a necesidade de que os fabricantes alineen os seus lanzamentos coas tendencias do consumidor, en especial no referente ó deseño de pratos con mellores valores nutricionais. Só o 5% dos pratos recolle mensaxes relativos a unha porcentaxe baixa de graxas e aínda son menos os que indican a presenza de fibra integral (2%) ou baixos niveis de sodio (1%).
Outra vía de negocio está nos produtos dirixidos a consumidores con necesidades específicas, coma os celiacos. Produtos máis naturais, con menos conservantes e colorantes, ou que se poidan elaborar cun procesado máis saudable, como a cociña ó vapor, é outra das recomendacións do informe de Ainia.
Unha última vía de negocio radica na elaboración de produtos tipo ‘premium’, con produtos de calidade, mesmo con alimentos de denominacións de orixe ou indicacións xeográficas protexidas.