O Ministerio e a INLAC inician unha campaña para promover o consumo de leite

A primeira fase da campaña “Lácteos de aquí cada día” desenvolverase ata febreiro a través de televisión, publicidade exterior en autobuses urbanos, radio, medios impresos e internet

Publicidade
O Ministerio e a INLAC inician unha campaña para promover o consumo de leite

O Ministerio de Agricultura, Alimentación e Medio Ambiente e a Interprofesional Láctea (INLAC) inician de maneira conxunta a partir de hoxe 21 de xaneiro, a campaña de promoción “Lácteos de aquí cada día” con obxecto de fomentar o consumo diario de leite e lácteos entre a poboación, e axudar a estabilizar os mercados en apoio do sector. Unha campaña na que tamén se dará a coñecer a variedade de produtos e a súa importancia dentro dunha dieta equilibrada.

Forma parte do plan de medidas emprendidas polo Ministerio para a estabilidade e sustentabilidade do sector do vacún de leite, segundo o Acordo asinado o 23 de setembro entre o Departamento e a distribución, a industria e a produción lácteas.

Esta iniciativa, que  se desenvolverá en varias fases ao longo de 2016, é froito dun convenio de colaboración entre o Departamento e INLAC, subscrito o pasado novembro. Mediante este convenio, o Departamento achega a creatividade e materiais da campaña e a Interprofesional colabora no plan de medios nos que se divulgará a mesma. O investimento conxunto da campaña é de 1.700.00 euros, dos cales 1.000.000 corresponden ao Ministerio e 700.000 a INLAC.

“Lácteos de aquí cada día”

A primeira fase da campaña, executada por INLAC, iníciase hoxe, e difundirase a través de diferentes soportes para lograr unha maior cobertura. Así, terá presenza en televisión a través de patrocinios en programas de gran audiencia das dúas principais cadeas nacionais; e no soporte radio difundirase en emisoras líderes xeneralistas e en cadeas musicais.

Divulgarase, igualmente, en medios escritos e suplementos dominicais; mediante publicidade exterior en 25 autobuses que percorrerán as principais rúas de Madrid; e a través de internet en portais xeneralistas e especializados.

Pola súa banda, o Ministerio completará a campaña a partir da primavera, unha vez finalizada a fase executada por INLAC, con publicidade en TV, exterior e internet.

Con esta iniciativa profúndase nas accións conxuntas entre a Interprofesional Láctea (INLAC) e o Departamento en materia de promoción, o que permite abordar accións promocionais de maior entidade e repercusión.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Solicitamos o seu permiso para obter datos estadísticos da súa navegación nesta esta web, en cumprimiento do Real Decreto-ley 13/2012. Si continúa navegando consideramos que acepta o uso das cookies. OK | Máis información