O ICEX publica unha completa análise sobre o mercado do viño en Xapón

Publicidade
O ICEX publica unha completa análise sobre o mercado do viño en Xapón

O estudo sobre “O mercado do viño tranquilo en Xapón” foi realizado por Isolda Costa Rosique, baixo a supervisión da Oficina Económica e Comercial da Embaixada de España en Tokio.

Partindo das opinións dos exportadores españois, a autora sinala que “nestes momentos o mercado xaponés busca calidade a prezo baixo, algo que non ocorría hai uns anos cando o prezo non importaba senón que se valoraban a calidade, o márketing e o deseño”.

Actualmente, as adegas que máis éxito teñen no mercado xaponés son aquelas que diversificaron polo que puideron adaptarse ás tendencias do mercado.

En función da gama do viño, o produto pode orientarse ou ben a canle horeca ou a supermercados.

Por outra banda, os viños españois destinados a canle HORECA véndense en todo tipo de restaurantes, non só nos de cociña española. Algunhas empresas de trading sinalan que aínda que a tendencia actual é a ter viños de prezo baixo, sempre é conveniente contar con algún viño de gama alta.

Como dato positivo, o estudo do ICEX destaca a incursión activa da empresa Asahi Breweries na importación de viños españois, a única das catro grandes empresas xaponesas de cervexa que non o fixo ata o momento.

Gran importancia do deseño das etiquetas

Doutra banda, segundo o estudo do ICEX, o número de consumidores que deciden realizar a compra atraídos polo deseño da etiqueta está en aumento. De feito fálase da existencia dunha xeración jake-gai (que compra de obxectos en función do deseño da chaqueta preferida). A maioría das etiquetas dos viños españois tenden a causar un gran impacto visual, por iso é polo que tanto vendedores comerciantes polo miúdo como propietarios de bares dean importancia a este feito.

Os viños que atraen tanto polo seu sabor como pola súa aparencia están a gañar popularidade e son máis demandados.

“Aínda que as adegas españolas que exportan a Xapón sinalan que é un mercado ao que hai que entrar con paciencia e onde os negocios fanse a medio prazo tras establecer unha relación de confianza, cren que é un mercado moi interesante pola súa gran poboación e o seu elevado poder adquisitivo. Como puntos negativos resaltan a competencia de Francia e Italia (cuxo número de restaurantes en Xapón é moito maior) e a presión á baixa sobre os prezos”, conclúe o estudo do ICEX.

Descarga aquí o informe completo.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Solicitamos o seu permiso para obter datos estadísticos da súa navegación nesta esta web, en cumprimiento do Real Decreto-ley 13/2012. Si continúa navegando consideramos que acepta o uso das cookies. OK | Máis información