As vendas de viño baixaron un 5% polo coronavirus

Estímanse unhas dispoñibilidades de viño para a campaña 2020/2021 de 72,1 millóns de hectolitros, un 2,3% máis que a media das últimas 5 campañas, debido a que as vendas este ano foron uns 5% inferiores como consecuencia do peche da canle Horeca e o aumento de aranceis de EEUU

Publicidade
Imagen de la vendimia de este año en Valdeorras

Imaxe da vendima deste ano en Valdeorras.

O secretario xeral de Agricultura e Alimentación, Fernando Miranda, presidiu este mércores unha reunión por videoconferencia convocada polo Ministerio con representantes do sector vitivinícola español para facer balance da campaña 2019/2020 e estudar medidas para acompasar a oferta e a demanda na próxima campaña 2020-2021.

A comercialización da pasada colleita dependeu de factores externos entre os que destacan tanto os aranceis impostos por EEUU debido ao caso Airbus como ás dificultades de demanda, co peche da canle HORECA e a supresión de festas populares como consecuencia da pandemia da Covid-19, factores que seguirán incidindo na próxima campaña.

Con estes condicionantes, as saídas totais de viño das adegas na campaña 2019/2020 foron un 5% inferiores ás da campaña anterior. As existencias de fin de campaña sitúanse en 34,6 millóns de hl, un 6,7 % por baixo dos 37,1 da campaña anterior e un 6,8 % superior á media do últimas cinco campañas.

Estes datos de existencias, engadidos ás estimacións de produción que para a campaña próxima dá o sector, determinan unhas dispoñibilidades de viño para 2020/2021 de 72,1 millóns de hectolitros, un 2,3 % máis que a media do últimas cinco tempadas.

Subir as prestacións alcólicas a niveis de entre o 10 e o 15%

Cunhas dispoñibilidades superiores á media, o Real Decreto 557/2020 habilita a posibilidade de incrementar desde o 10 ao 15% o volume de alcol obrigatorio que deben conter os subproductos do viño. Esta decisión será adoptada, no seu caso, nos próximos días polo MAPA tras valorar as sensibilidades do sector, ao que se solicitou a remisión dunha proposta.

Nos últimos tres meses foron mobilizados 91,5 millóns de euros en medidas extraordinarias de apoio ao sector

Esta medida, en caso de adoptarse finalmente, viría a unirse a outras xa postas en marcha polo Ministerio con obxecto de maximizar as posibilidades que ofrece a lexislación vixente para equilibrar a oferta e a demanda na actual situación de mercado, disposicións xa adoptadas como a limitación de rendementos en parcelas de uva de vinificación e as de carácter extraordinario aprobadas para paliar os efectos do coronavirus sobre o sector.

Un balance destas medidas extraordinarias, que mobilizaron 91,5 millóns de euros en tres meses, foi presentado tamén polo Ministerio no trascurso da reunión, na que tamén se facilitou ao sector a última información dispoñible sobre o Brexit e fixéronse aclaracións en relación ao funcionamento da Lei da Cadea.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Solicitamos o seu permiso para obter datos estadísticos da súa navegación nesta esta web, en cumprimiento do Real Decreto-ley 13/2012. Si continúa navegando consideramos que acepta o uso das cookies. OK | Máis información