New Holland consolídase como unha marca líder na agricultura española, cunha gama de produtos (tractores, colleitadoras, empacadoras, rotoempacadoras, vendimiadoras, telescópicas, gama de construción compacta e apeiros) que están entre as primeiras opcións de compra do sector.
No último ano, os resultados que presenta New Holland revélanse exitosos. A marca alcanzou unha cota de mercado en tractores dun 18%, sobre un total de 11.345 unidades. Na gama de tractores especiais, orientados a segmentos como o fruteiro e o de viñedo, New Holland sitúase de forma destacada, cun 22% de cota de mercado, consolidando a súa posición como marca que lidera a evolución da agricultura española cara cultivos de alto valor.
En cereal, o mercado de recolección sufriu unha caída xeral dun 30 % respecto ao 2018, caída relacionada principalmente á tendencia do mercado de ofrecer produto de maior capacidade. Esta tendencia acompáñase pola necesidade e esixencia dos clientes por un servizo de calidade superior, onde New Holland demostra a súa fortaleza como marca a través da súa rede de concesionarios profesionais e especializados na recolección.
Esta capacidade da firma europea tradúcese nunha cota de mercado dun 36% en empacadoras xigantes, aumentando tres puntos en relación a 2018 e incrementando a diferenza coa segunda posición.
En recolección de oliveiral e viña, New Holland é a indiscutible marca líder. A recolectora de oliveiral da marca ten unha cota de mercado practicamente do 100% e paralelamente mantense en viña cun 56 % de cota de mercado en 2019. Estes resultados fan que o negocio de recolección global en España (colleitadoras de cereal, empacadoras, recolectoras de oliveiral e vendimiadoras) estea encabezado por New Holland cun 40 % total do peso do mercado.
A maiores, New Holland ofrece produtos que completan a súa gama con telescópicas, enfocadas no sector agrícola profesional de altas prestacións, xuntamente con pas cargadoras e escavadoras lixeiras.