O director do Instituto Galego do Viño, Xoán Cannas, guiou hoxe aos alumnos da segunda edición do Curso Superior de Sumiller Profesional durante a viaxe formativa á D.O. Ribeiro, que foi organizado en colaboración co seu Consello Regulador coa finalidade de complementar dunha forma práctica os coñecementos adquiridos nas sesións teóricas que se desenvolven desde o pasado mes de outubro na Cidade dá Cultura.
Os participantes nesta iniciativa, que incluíu unha explicación da orixe, historia, presente e futuro da Denominación de Orixe máis antiga de Galicia por parte do equipo de promoción e control do Consello Regulador da D.O. Ribeiro, tiveron a oportunidade de visitar os tres vales do Ribeiro -Avia, Arnoia e Miño- para coñecer de primeira man as súas diferenzas.
Ademais, Bernardo Estévez compartiu no seu adega cos asistentes a súa visión sobre o coidado óptimo das viñas, respectando ao máximo os tempos e procesos da natureza.
Os alumnos acudiron tamén ás instalacións de Ramón do Casar, que se atopan situadas nun privilexiado terreo para a crianza de variedades autóctonas de uvas como treixadura, godello ou albariño, onde cataron as creacións do enólogo Pablo Estévez.
Os matriculados no Curso Superior de Sumiller, así como integrantes do Club de Alumnos, puideron gozar á súa vez do coñecemento ilimitado de Xosé Lois Sebio, que actuou como anfitrión nas viñas de Coto de Gomariz e que forma parte do cadro docente do máster.
Curso Superior de Sumiller
O Curso Superior de Sumiller Profesional está dirixido a aquelas persoas que desexan desenvolver a súa carreira como sumiller no sector vitivinícola, hosteilero ou turístico. O programa de especialización, pionero en Galicia, conta coa participación de prestixiosos docentes como Josep Roca, Ferrán Centelles, César Cánovas ou Raúl Pérez, entre outros.
Ao longo do esixente plan lectivo, o profesorado aborda a xestión dos viños desde unha perspectiva integral que inclúe fundamentos de viticultura, enoloxía e cata, ademais de técnicas de marketing aplicadas ao sector.
A difusión da cultura do viño achegándoa a cada restaurante, viñoteca e taberna, o desenvolvemento do enoturismo como alicerce da nova economía rural, a orientación á calidade e a innovación como estratexia de diferenciación no mercado global e a procura de novos mercados, son algúns dos retos propostos aos alumnos durante a formación eminentemente práctica.