Dirixidos a familias que buscan opcións saudables, sostibles e de calidade, elaborados con leite fresco de vaca e en envases reciclables.
Celta puxo en marcha unha campaña publicitaria multicanle que combina acción televisiva, dixital e exterior. A campaña tamén inclúe unha forte presenza en redes sociais e plataformas dixitais.
“Con esta nova gama, ampliamos a nosa oferta de produtos lácteos, consolidando o noso compromiso coa calidade e a sostibilidade. É un paso importante para reforzar a nosa posición no mercado e responder ás necesidades dos nosos consumidores”, afirma Ainhoa Calvo, responsable de Marketing e Comunicación de Grupo Leche Celta.
Acerca de GRUPO LECHE CELTA
Fundada como empresa familiar en Pontedeume (A Coruña) en 1989, GRUPO LECHE CELTA é unha das empresas líderes en España na fabricación de leite líquida e derivados lácteos para distribuidoras de alimentación. Transforma e vende unhas 369.500 toneladas de produtos lácteos, demostrando a súa capacidade para satisfacer a demanda do mercado con produtos de primeira calidade.
Máis información sobre GRUPO LECHE CELTA.