A sección ‘Noticias de empresa’ inclúe informacións de actualidade empresarial, así como as notas de prensa de firmas colaboradoras.

Almacén 100% eléctrico: Delagro e Jungheinrich apostan pola eficiencia enerxética e o medioambiente

Almacén 100% eléctrico: Delagro e Jungheinrich apostan pola eficiencia enerxética e o medioambiente

Desde fai máis dunha década Delagro, unha das cooperativas máis importantes do sector agroalimentario mantén unha relación con Jungheinrich como provedor de solucións para a súa intraloxistica.

Delagro é unha cooperativa de segundo grao integrada por máis de 23 entidades, algunhas delas, de segundo grao de Asturias, Cantabria e Galicia que, xuntas achegan 37 cooperativas representadas, con máis de 26.000 familias asociadas, das que 17.000 son socios con actividade agraria. Un grupo que aposta pola innovación, a expansión e ofrece solucións personalizadas.

A actual relación de Jungheinrich e Delagro comezou no ano 2008. “A relación con Delagro foi excelente desde entón até agora”, comenta Pablo Dieguez, técnico comercial en Jungheinrich. Delagro foi o cliente que realizou o primeiro pedido do Sistema de Xestión de Almacéns de Jungheinrich (WMS). Pola súa banda, Pablo García, director de Operacións de Delagro, valora de forma moi positiva a alianza: “Gañamos en eficiencia e eficacia grazas a Jungheinrich”.

Despois, apareceron outros proxectos que incluían desde carretillas elevadoras retráctiles a transpaletas e sistemas de andeis para o almacén. Incluso outras empresas dentro das 46 cooperativas, representadas por Delagro, mostraron interese polas solucións de Jungheinrich con pedidos de equipos de manutención, o que pon de manifesto o seu liderado dentro do sector.

Últimas innovacións dentro da colaboración

Crear valor de forma sustentable é un dos obxectivos de Jungheinrich. Delagro comparte esta filosofía apostando pola innovación. Desta maneira a cooperativa agraria decidiu cambiar as súas carretillas térmicas por carretillas elevadoras eléctricas de Jungheinrich, asumindo un aforro en combustible.

Unha cantidade considerable desas emisións proveñen da intraloxística, é dicir da manipulación de bens ou produtos en almacéns. Equipos máis eficientes de manipulación de cargas poden contribuír a reducir as emisións de CO2 daniñas e por tanto poden xogar un papel importante na redución das emisións que afectan o cambio climático.

A pesar do maior consumo de enerxía durante a produción, as carretillas eléctricas con batería de chumbo acedo causan un 42% menos de CO2 e que as carretillas de combustión diésel cunha capacidade de carga equivalente.

As vantaxes das carretillas eléctricas respecto de carretillas diésel

As carretillas eléctricas contan con motores de tecnoloxía de corrente trifásica, a diferenza das carretillas de combustión interna que teñen motores diésel ou de gas propulsor (GLP). E, aínda que o custo de adquisición das carretillas eléctricas sexa superior ao das carretillas térmicas, os sistemas de enerxía eléctricos suporán, ao longo de toda a súa vida útil, un gran aforro. As carretillas eléctricas ofrecen múltiples e diversas vantaxes, entre as que se poden destacar:

– Custos enerxéticos reducidos. A eficiencia enerxética do motor das carretillas eléctricas é de máis do dobre que o das carretillas diésel e de gas, o que se traduce en menos perdas de enerxía e máis rendemento. Se tomamos os custos enerxéticos dunha carretilla de gas como referencia, podemos dicir que os mesmos custos enerxéticos dunha carretilla eléctrica equivalente supoñen un 30-40% en comparación, mentres que os custos enerxéticos das carretillas diésel son de entre un 80-120% aproximadamente.

– Menor pegada de carbono. As carretillas eléctricas non emiten gases nin partículas á atmosfera, mentres que as carretillas de combustión interna si o fan e, por tanto, son máis contaminantes que as eléctricas.

– Traballo en interiores. Como as carretillas eléctricas non emiten gases contaminantes, non teñen ningunha restrición para o seu uso subterráneo ou en interior. En cambio, as carretillas diésel e de gas teñen restricións para o seu uso en lugares pechados ou subterráneos.

– Menos contaminación acústica. Mentres que as carretillas térmicas xeran entre un 100 e un 120% de emisións ruidosas, a carretilla eléctrica soamente é responsable dun 50% de emisións acústicas.

– A contaminación da mercadoría redúcese. As carretillas eléctricas non emiten gases contaminantes á atmosfera, polo que pode transportar mercadoría de calquera tipo sen risco a que esta se contamine.

– Corredor de traballo máis estreito. O ancho de corredor das carretillas eléctricas redúcese e, por tanto, as carretillas con sistemas de enerxía eléctricos son máis maniobrables e versátiles.

– Mellor aceleración e menor velocidade de elevación con carga, en comparación coas carretillas de combustión interna.

Se analizamos o seguinte gráfico do TCO (Total Cost of Ownership, o custo total de adquisición) dunha carretilla térmica, pódese comprobar que, aínda que o investimento inicial é importante, co tempo os custos operativos acaban sendo moi superiores. En cambio, coas carretillas eléctricas, os custos derivados do funcionamento redúcense en gran medida. A seguridade e ergonomía destas carretillas minimizan os custos persoais operativos das carretillas e, ademais, a súa alta eficiencia enerxética permite reducir o consumo enerxético e obter un rendemento máximo.

delagro carretillas grafica

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *